Wischer was founded with a tagline that all employees must remember : “100% after-sales service. Not 99%”. Normally, they will only know the performance of a set of wipers after installing and using it. However, they realize that most sellers in the market will not take serious responsibility because (1) the wipers are opened and used (2) they put the blame on the manufacturer/brand owner. Hence, customers will always be in a disadvantaged position when purchasing a set of wipers. At Wischer, their mission is clear yet not easy: “To ensure all customers are satisfied with their product and after-sales service”.
Gunakan Atome di WISCHER MY untuk menikmati baucar diskaun eksklusif bagi produk dan/atau perkhidmatanWISCHER.
Hanya perlu skan kod QR dalam kedai WISCHER atau bayar melalui Apl Atome sewaktu checkout. Semua pengguna apl Atome akan mendapat baucar dengan potongan sehingga RM15 dengan belanja minimum sebanyak RM50 pada pembelian pertama mereka.
Layar laman jenamaAtome tidak mengenakan sebarang faedah atau apa-apa pun yuran perkhidmatan/tersembunyi. Jika anda terlepas bayaran dijadualkan, akaun anda akan digantung sehingga jumlah yang belum dijelaskan telah dibayar. Kos pentadbiran sebanyak RM30 akan dikenakan untuk mengaktifkan semula akaun anda.
Semak perbelanjaan bulanan anda dan notifikasi untuk bayaran melalui aplikasi mudah alih Atome. Untuk maklumat lanjut, sila rujuk kepada Syarat-syarat Perkhidmatan.
3 bayaran mudah,
0% faedah.
3 bayaran mudah,
0% faedah.